Vitajte na stránkach podpory venovaným oprave. Pomôžeme vám s jednotlivými nevyhnutnými krokmi, aby sme vám postup opravy v maximálnej možnej miere zjednodušili.
Keď ste si istí, že oprava je nevyhnutná, je potrebné, aby ste mali k dispozícii určité informácie.
Nižšie je kontrolný zoznam informácií týkajúcich sa opravy:
Kde nájdem názov modelu alebo sériové číslo?
Poskytnutím názvu modelu a sériového čísla nám umožníte presne identifikovať váš produkt a získať ďalšie informácie potrebné na úspešné zabezpečenie opravy.
Faktúra pomôže predajcovi zistiť, či je váš produkt ešte stále v záruke. Faktúra váš produkt tiež prepája s jeho alebo jej databázou. Stratili ste faktúru? Žiadne obavy. Ak je váš produkt ešte stále v záruke, váš predajca by mal mať k dispozícii digitálnu kópiu.
Skontrolujte, či je váš produkt ešte stále v záruke (pozrite si faktúru) alebo majte k dispozícii informácie týkajúce sa rozšírenej záruky. Ak si nie ste istí záručnou lehotou vo vašej krajine, pozrite si náš prehľad.
Meno, adresa, e-mail a telefónne číslo.
Príprava je základ úspechu. Zrozumiteľný popis problému pomôže tímu opravy pri jeho náprave.
Môžete si prevziať a vytlačiť našu šablónu, ktorá vám pomôže vytvoriť stručný prehľad potrebných informácií.
Prevziať šablónu
Po skompletizovaní súboru nasleduje vyhľadanie autorizovaného servisného strediska (ASC). Pomocou lokátora ASC vyhľadajte zodpovedajúce polohy strediska ASC v blízkosti.
Vaše stredisko ASC vám poskytne potrebné informácie týkajúce sa ďalšieho postupu. Uistite sa, že im poskytnete všetky získané informácie.
Kliknutím vyhľadáte vaše autorizované servisné stredisko