Možnosť č. 1: E-mail týkajúci sa registrácie produktu do služby MySony (iba pre výrobky z oblasti fotoaparátov):
Pre niektoré produkty z kategórie fotoaparátov môžete získať rok záruky navyše, pokiaľ sa registrujete (uplatňujú sa zmluvné podmienky). Viac informácií o tejto téme nájdete tu.
Príklad:
Ak neviete nájsť svoj aktivačný kód alebo ste nikdy neodstali e-mail, ktorý ho obsahoval, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou. Ak ste nikdy nedostali registračný e-mail, kontaktujte nás.
Možnosť č. 2: Zakúpili ste si kartu rozšírenej záruky.
Na zadnej strane karty rozšírenej záruky.
Príklad:
Poznámka: Nasledujúce modely nemajú oprávnenie na rozšírené servisné programy spoločnosti Sony:
Ak máte problémy s aktivovaním vášho kódu, kontaktujte nás.
Ak vlastníte 5-ročnú rozšírenú záruku (k dispozícii jedine vo Veľkej Británii), ktorá je vopred registrovaná medzi vašim predajcom a spoločnosťou Sony, je možné, že aj napriek tomu budeme musieť váš nový televízor aktivovať v našom systéme. Kontaktujte nás prosím, aby sme vašu zmluvu prispôsobili a aby ste nás informovali o presnom dátume nákupu.
Táto stránka je venovaná jedine nasledujúcim zariadeniam Sony: BRAVIA, kamkordéry, fotoaparáty Cyber-shot, fotoaparáty s vymeniteľnými objektívmi, objektívy, riešenia pre domáce zvukové zariadenia a osobné zvukové zariadenia.
Pokiaľ ide o zariadenia Xperia a Playstation , navštívte naše špeciálne webové lokality, kde získate ďalšie informácie.
Navštívte našu špeciálnu rubriku o opravách.